Pediatri

tet62020

Si ndikojnë televizori dhe kompjuteri në performancën akademike të fëmijëve

Duket se për fëmijët, ekziston një lidhje midis përdorimit të shtuar të televizorit dhe performancës më të dobët në lexim, si dhe midis përdorimit të shtuar të kompjuterit dhe aftësive më të këqija për të bërë llogaritje. Këto janë rezultatet e një studimi të kryer me fëmijë 8-11 vjeç dhe botuar në "Plos One". "Debati mbi efektet e mediave moderne në të mësuarit e fëmijëve nuk ka qenë kurrë më i rëndësishëm, duke pasur parasysh efektet e pandemisë së sotme në përdorimin e kohës së fëmijëve", thonë Lisa Mundy, nga Instituti i Kërkimeve të Fëmijëve Murdoch në Australi dhe kolegët e saj.

"Ky është studimi i parë i madh gjatësor mbi përdorimin e mediave elektronike dhe të mësuarit te fëmijët e shkollës fillore dhe rezultatet treguan se përdoruesit e televizorit dhe kompjuterit tregojnë një rënie të ndjeshme të aftësive të leximit dhe numërimit dy vjet më vonë, krahasuar me përdoruesit më pak të shpeshtë", shpjegojnë ata. Studimet e mëparshme kishin gjetur tashmë një lidhje midis mediave elektronike me rreziqe të ndryshme shëndetësore fizike, të tilla si mbipesha, ndërsa nuk dihet shumë për ndikimin e tyre në performancën akademike.

Për këtë arsye, autorët kryen një studim që përfshiu mbi 1.200 fëmijë 8 dhe 9 vjeç në Melburn. Performanca akademike e fëmijëve u mat dy vjet më vonë, në moshën 10 dhe 11 vjeç, duke përdorur të dhënat e një testi kombëtar të performancës, ndërsa prindërve iu kërkua të raportonin përdorimin e mediave elektronike nga fëmijët e tyre. Kështu, shikimi i televizorit për dy ose më shumë orë në ditë në moshën 8 ose 9 vjeç u shoqërua me performancë më të keqe të leximit dy vjet më vonë. Është vërejtur që fëmijët humbën aftësi të barasvlershme me 4 muaj mësim. Përdorimi i kompjuterit për dy ose më shumë orë në ditë është shoqëruar me një humbje të ngjashme në numërim. Studiuesit, pasi u përshtatën për disa faktorë dhe kontrolluan për ekspozimin e mëparshëm, identifikuan gjithashtu një lidhje afatshkurtër midis televizorit dhe përdorimit të kompjuterit me performancën më të dobët.

Sidoqoftë, nuk u vërejt asnjë lidhje midis përdorimit të lojërave video dhe performancës akademike. Për Mundy-n dhe kolegët, gjetjet mund të kenë implikime për prindërit, mësuesit dhe mjekët, të cilët duhet të marrin parasysh si llojin, ashtu edhe kohën e ekspozimit të fëmijëve në media. Do të nevojiten gjithashtu kërkime për të ekzaminuar lidhjet me fëmijët e shkollës 9-vjeçare.


Plos One 2020. Doi: 10.1371/journal.pone.0237908
https://doi.org/10.1371/journal.pone.0237908


Download Center

Principi e Pratica Clinica
Artikuj të shkëputur
shkoni në download >>
separa
Principi e Pratica Clinica
Urdhëra dhe Udhëzime
shkoni në download >>
separa
Principi e Pratica Clinica
Projektligje dhe Ligje
shkoni në download >>